Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Chrostowski Aleksander
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Freemen Edward R
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Kacprzyńska Beata
(1)
Kostera Monika
(1)
Kownacki Stanisław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Matczewski Andrzej
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Ramus Maciej J
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sobczak Alicja
(1)
Stoner James A F
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szumski Adrian
(1)
Trybuchowski Maciej
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(3)
Organizacja
(2)
Controlling
(1)
Motywacja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(170)
Socjologia i społeczeństwo
(67)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(32)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(27)
Zarządzanie i marketing
(4)
Podróże i turystyka
(22)
Kultura i sztuka
(21)
Literaturoznawstwo
(21)
Etnologia i antropologia kulturowa
(18)
Edukacja i pedagogika
(17)
Religia i duchowość
(11)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Medycyna i zdrowie
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Psychologia
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Hobby i czas wolny
(4)
Językoznawstwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Biologia
(3)
Filozofia i etyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Kulinaria
(3)
Fizyka i astronomia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Buiologia
(1)
Chemia
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Medycyna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym. Jak pisze sam Drucker: „Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, czyli zbiór podstawowych założeń. (..) Strategia służy przekształceniu owej własnej Teorii Biznesu w wydajność (...) w wysoce nieprzewidywalnym środowisku. (...) Ale na czym oprzeć strategię w XXI wieku, w epoce gwałtownych zmian i całkowitej nieprzewidywalności? Czy istnieją jeszcze jakieś założenia, na których można spokojnie budować strategię organizacji, zwłaszcza biznesowej? Czy są jeszcze jakieś pewniki? Owszem. Wydaje się, że istnieje co najmniej pięć zjawisk, które można uznać za pewniki. Kłopot w tym, że są one zdecydowanie odmienne od tych, na których przywykliśmy do niedawna budować strategie”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Książka obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jej istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2009. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik znajdzie w książce oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników najwyższego szczebla nowoczesnych organizacji, ekologiczne aspekty działalności, odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa, zagadnienia etyczne związane z zarządzaniem, globalizacja gospodarki i działalności firmy, przedsiębiorczość, kultura organizacji, wielokulturowość, wzrastająca rola jakości w zarządzaniu. źródło opisu: lubimyczytać.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej